ՌԴ ԱԳՆ պաշտոնական ներկայացուցիչ Մարիա Զախարովան լրագրողներին իրազեկել է, որ իրենք խնդրել են պաշտոնական Բաքվին Ադրբեջանում Ռուսաստանի դեսպանատան հյուպատոսական բաժնի աշխատակիցներին հնարավորություն ընձեռել այցելելու Ռուսաստանի քաղաքացիներին։ «Ցավոք, այս պահին Ռուսաստանի դեսպանին հնարավորություն չի տրվել այցելեուլ Ռուսաստանի քաղաքացիներին, այդ թվում՝ ռուսական լրատվամիջոցների լրագրողներին»,- հավելել է Զախարովան:               
 
  • Վահագն Դավթյան-100

    Վահագն Դավթյան-100

    18.10.2022| 07:35
    Հոկտեմբերի 18-ին՝ ժամը 19:00-ին, «Նարեկացի» արվեստի միությունում «Հերոսներն անմահ են» ծրագրի շրջանակում տեղի կունենա միջոցառում՝ նվիրված մեծն վարպետ, բանաստեղծ, արձակագիր, հրապարակախոս, ՀՀ ԳԱԱ ակադեմիկոս Վահագն Դավթյանի 100-ամյակին:
  • «Գեղեցիկ պատմություն հայրենիք վերադարձի մասին»

    «Գեղեցիկ պատմություն հայրենիք վերադարձի մասին»

    15.10.2022| 10:54
    Ֆելիքս Բախչինյանի սույն գրության նյութի ընտրությունը պատահական չէ, կարելի է ասել, նույնիսկ բնական շարունակությունն է հայի ու հայկականի ֆիզիկական ու հոգևոր բոլոր տեսակի դրսևորումների այն որոնումների, պեղումների, որ ուղեկցում են նրան տասնամյակներ շարունակ, և որոնց զանազան մարմնավորումներին հանդիպել ենք նրա մինչ այժմ հրատարակած գրքերում ու պատումներում:
  • «Կանթեղ» մրցանակը՝ «Լսեք Ձայնը» գրքին

    «Կանթեղ» մրցանակը՝ «Լսեք Ձայնը» գրքին

    09.10.2022| 09:25
    Թարգմանիչն արժանացել է Գրողների միության «Կանթեղ» մրցանակին՝ ինչ-որ տեղ հաստատելով գերաշնորհ Հակոբ արքեպիսկոպոս Գլնճյանի արած աստվածահաճո գործին տված մեր գնահատականի ճշմարտացիությունը։
  • Վահագն Դավթյան-100

    Վահագն Դավթյան-100

    06.10.2022| 07:26
    Պիտի ենթադրել նաև, որ իրեն «հայ» կոչած ցեղախումբը «հնդեվրոպացիների» մեջ ամենազորեղներից է եղել, դարեր ձգվող կենսական դաժան պայքարից հաղթանակով է դուրս եկել և նվաճել իր նախահայրենիքում, իր սքանչելի հովիտներում ու նույնքան սքանչելի լեռներում մնալու իրավունքը:
  • Հարություն Արմենյանի «Ճանապարհն ու մենք. առաքյալի հետքերով» գիրքը. Ֆելիքս Բախչինյան

    Հարություն Արմենյանի «Ճանապարհն ու մենք. առաքյալի հետքերով» գիրքը. Ֆելիքս Բախչինյան

    29.09.2022| 07:27
    Եթե համարենք, որ ճամփորդական նոթագրությունը գրական ժանր է, որն ընթերցողին համակարգված ձևով ներկայացնում է նրան անհայտ կամ քիչ ծանոթ երկրների, կարծիքների, ժողովուրդների մասին, ու նաև, սեփական վերլուծություններով բացահայտումներ անում, ապա Հարություն Արմենյանի գիրքը գեղեցիկ օղակումներով ճախրող մի թռչուն է, որ վերից է իր գույները գցում այդ ամենի վրա ու շարունակում սեփական թռիչքը, թե՛ ժանրի, թե՛ թեմայի մեջ նոր որակների հասնելու համար։
  • Ե՞րբ ենք սովորելու սերունդ կրթել, երկիր կառուցել, ազգ ձևավորել. Խաչատուր Դադայան

    Ե՞րբ ենք սովորելու սերունդ կրթել, երկիր կառուցել, ազգ ձևավորել. Խաչատուր Դադայան

    26.09.2022| 07:29
    Այս էլեկտրոնային գիրքս ունի ավելի քան 47.000 դիտում, բայց կուզենայի խոսել մի առասպելական անձնավորության մասին, որի նամակի տողը դարձել է գրքի վերնագիրը: Մինչև 1913 թ. Երվանդ Հակոբյանին գրեթե ոչ ոք չէր ճանաչում:
  • «Տառապանքով է ծնվում արվեստը, որովհետև արարողական աշխատանք է»

    «Տառապանքով է ծնվում արվեստը, որովհետև արարողական աշխատանք է»

    24.09.2022| 10:59
    ՀՀ նկարիչների միության «Արա Սարգսյան» ցուցասրահում բացվեց ՀՀ ժողովրդական նկարիչ, ՀՀ գեղարվեստի ակադեմիայի ռեկտոր, պրոֆեսոր ԱՐԱՄ ԻՍԱԲԵԿՅԱՆԻ անհատական ցուցահանդեսը՝ նվիրված ծննդյան 70-ամյակին:
  • «Նկարչությունը նրա երգն է»

    «Նկարչությունը նրա երգն է»

    23.09.2022| 10:26
    Սեպտեմբերի 21-ին Հայաստանի Նկարիչների միության «Մարտիրոս Սարյան» ցուցասրահում բացվեց գեղանկարիչ Գայանե Խաչատրյանի հոբելյանական ցուցահանդեսը։
  • Ներսես Խառատյանի «Թռիչք ժամանակից դուրս» ընտրանին. Ֆելիքս Բախչինյան

    Ներսես Խառատյանի «Թռիչք ժամանակից դուրս» ընտրանին. Ֆելիքս Բախչինյան

    20.09.2022| 07:27
    Ներսես Խառատյանի արձակ ստեղծագործությունների «Թռիչք ժամանակից դուրս» վերնագրով ընտրանին ինձ գրավեց, հատկապես, գրողի մանկության ու պատանության մասին պատմող այն հատվածով, որ գրքում վերնագրված է՝ «Չքնաղ Մեղրի, քաղցր մանկություն» սրտառուչ խոսքերով։
  • Կտավներ՝ ինչպես էքսպրոմտ գրված բանաստեղծություններ. Հասմիկ Սարգսյան

    Կտավներ՝ ինչպես էքսպրոմտ գրված բանաստեղծություններ. Հասմիկ Սարգսյան

    11.09.2022| 11:38
    Ռաֆայել Ջավախյանի ստեղծագործությունների՝ գեղանկարների և քանդակների դիտումը մեկ անգամ ևս առիթ է տալիս մտորելու հանկարծաստեղծ արարման շուրջ, քանի որ, ինչպես գեղանկարիչն է ընդգծում, իր բոլոր գործերը ստեղծել է առանց նախապատրաստման, շատ արագ՝ բացարձակապես վերանալով իրականությունից, ապրումի գերլարվածությամբ, ասես՝ ամեն անգամ հոգեպես պոկվելով իր իսկ մարմնեղեն էությունից։